King of Boys: The Return of the King
Businesswoman Eniola Salami returns to Nigeria after a five-year exile eager to mete out punishments to her adversaries.
A King's Welcome
Cleared of all charges, Eniola makes a triumphant return and a striking announcement; a reporter starts digging for a high-stakes story.
As the campaign heats up, Eniola reflects on her faith and independence -- and revisits a deal from the past to secure a bid for the future.
A chilling return results in a chaos of bloodshed; Eniola takes part in a press conference and fields questions from Dapo.
On the heels of a political debate, Eniola's camp experiences mayhem; Dapo fights to see his son and revisits a personal trauma.