King of Cones
Sundae Funday
Four ice cream experts capture the taste and look of summer's favorite destination before whisking us away on a tour de France with their ice cream concoctions. Nancy Silverton, Zac Young and John Harrison judge the creations.
From rock and roll to the rodeo and a throwback to a 50's Diner, these ice cream creations are sure to make you twist and shout. Judging these All-American ice cream desserts are Paulette Goto, Doug Quint and John Harrison.