King of the Ring
WWE Superstars compete in this annual tournament where the victor is crowned with his royal title.
The Undertaker, Shawn Michaels, Yokozuna and more compete in the King of the Ring tournament.
King of the Ring semifinal and final matches; The Undertaker vs. Faarooq for the WWE Title.