Kingdom Kingdom
This "charming" (Examiner.com) series follows Peter Kingdom, a compassionate solicitor whose life is overshadowed by the mysterious disappearance of his brother. Set in Market Shipborough in the beauty of the Norfolk landscape, the drama focuses on Kingdom's dysfunctional family, the people he works with, and the town's residents.
Peter is hired by an Estonian woman named Aeste, who claims a local farmer kidnapped her child. Meanwhile, Peter is faced with handling the debts of his late brother.
While Sidney Snell claims that the council has been harassing him, Peter represents a father and son fisherman team whose boat exploded. Meanwhile, Beatrice falls for a local artist and becomes the nude model at his drawing class.
As more of Simon's shady dealings come to light, Peter takes on a case of discrimination when a young woman is refused a place at Cambridge. Meanwhile, things are hectic in town and Gloria fails to show up for work.
Beatrice takes over running the office while Gloria is away, while Peter takes on a marital case between Mr. and Mrs. Collins, who are in disagreement about Mr. Collins wearing women's clothing.
An elderly Polish man who survived a Nazi concentration camp visits Peter to seek his help after the council wants to evict him from his home. Beatrice tries to become friends with Gloria, and Peter gets an unexpected visit from Simon's girlfriend.