Monarch of the Glen
Young restauranteur Archie MacDonald rushes to a family emergency in the Highlands. As reluctant Laird of Glenbogle, he foils an Osprey's nest robbery and plans to sell the estate.
Archie's long-suffering girlfriend and business partner, Justine, has arrived from London to find out what he is up to.
An old genealogist friend of Hector's visits Glenbogle and discovers a secret love diary in the attic.
As the new laird, Archie must take part in a traditional boat race against a wily and confident neighbouring landowner, Kilwillie.