Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
Kung Fu Day Care
Tigress is forced to babysit a small child who has been separated from his parents.
Po's visit to a famous war hero goes awry when he finds out the retired general is off his rocker.
Po's worse childhood fears come true when he comes face to face with hopping ghosts!