KUNTERGRAU
While Jan is struggling with his boyfriend's fetish fantasies, Lukas meets a self-confident and handsome guy right after moving to the big city.
Leopold starts to fall in love with Lukas, while Lukas finds himself confronted with an aspect of Marcel's life he didn't expected. At the end a confrontation threatens the tender bond between Lukas and Leopold.
Jan and Lukas both try to fix their relationships on their own terms. While Lukas admits to having an affair with Marcel, Jan opens up to the idea of trying out Noah's fantasy. But only couple will succeed...
After finding out about Noah's infidelities, Jan needs his friends more than ever.
Three months after breaking up Jan and Noah run into each other at a party. While tensions between them seem to escalate, Lukas and Leopold try something very new in their relationship. In the meantime Marcel meets someone who will stay on his mind for a long time...