Kyo Kara Maoh! -God Save Our King! Kyo Kara Maoh! -God Save Our King!
When ordinary high school student Yuri Shibuya defends a classmate from some bullies, he winds up dunked in a toilet that somehow transports him to a strange land, where he is told that he's the new Demon King!