Kyoka Step Out
Red Bull dancer Kyoka goes on a journey of discovery to explore the origins of various dance disciplines and genres. Incorporating what she learns, Kyoka creates impressive performances in collaboration with artists on the scene.
Kyoka learns flamenco
After training to learn the Spanish dance of flamenco, Kyoka incorporates the graceful, dramatic moves into her own hip-hop street dance style.