Hunters Hunters
Inspired by true events, HUNTERS follows a diverse band of Nazi Hunters in 1977 New York City who discover that hundreds of escaped Nazis are living in America. And so, they do what any bad-ass vigilante squad would do: they set out on a bloody quest for revenge and justice. But they soon discover a far-reaching conspiracy and must race against time to thwart the Nazis’ new genocidal plans.
In the Belly of the Whale, Part 1
In the beginning, a plague crossed over the House of Heidelbaum. Its youngest, Jonah, was plunged into the belly of the whale; but was culled from the darkness by the shepherd Meyer Offerman. Somewhere across the ancient land of Manhattan, Millie Morris, a guardian of the law, whose faith hath been tested, trekked South upon the death of an elderly woman.
After discovering a clue about a murderous foe, Jonah travels to a wondrous land to locate a great evil and avenge his family. But his search lands Jonah in mortal peril that only the great shepherd Meyer Offerman can rescue him from. Meanwhile, down in the land of Florida, Millie Morris discovers that evil has many faces and that her search for truth may reveal more than she bargained for.
And when Millie pursued justice, so the envoys of Evil pursued Millie. Meyer appealed to Jonah, whose faith was strained by the trials of The Hunt; and Jonah turned to his companions’ burning bush and the spectre of his grandmother for counsel. The Hunters toiled to interpret the secret words of a wicked proclamation.
For the love of money is the root of all evil. A trail of signs did lead The Hunters unto a merchant’s lair, where unearthed remnants of the past echoed evils of the present. Millie’s compass delivered her to the House of Offerman, whereupon she encountered Jonah and put a charge unto him: “I beseech thee walk in truth!”
Meyer imparted unto Jonah a proverb, with which Jonah fortified himself. A sharp tongued serpent sought to poison The Hunters’ resolve. Evil hath taken root in the land of Alabama, whereupon The Hunters did descend to blot it out. A herald brought unto Millie grim tidings of Evil spread throughout the land.