La Caza. Tramuntana
Five years ago, two eleven-year-old girls, Ana and Lucía, disappeared in Monteperdido, a town in the Pyrenees. After an extensive search, the case was never resolved and the neighbors were marked by the tragedy. Now one of the girls, Ana, has returned. The authorities will turn to the case to find Lucia, but the inhabitants of Monteperdido, including the families of the girls caught in their secrets and lies, will not make it easy for investigators. One thing is clear: the monster is among them and the agents will start a hunt that will endanger their own lives.