La herencia
Pedro is upset when he finds out that Juan will be the new manager of the company. Sara finds out that her mother lost the mortgage money and the bank plans to repossess her.
Pedro shows Juan the interest he has in Sara. Simon insults Deborah and asks her to leave his house.
Pedro finds out that Tadeo is his son. Deborah kisses Prospero. Salvador shoots Simon.
Beatriz confesses to Cornelio that she no longer loves him. Julieta insults Sara and hits her, because she believes that she has something to do with Juan.
Mateo complains to Juan about the fight he had with Julieta. Paloma tells Jeronimo that her mother was Severiano's lover.