La Piloto
Yolanda achieves her dream of becoming a pilot thanks to her boyfriend. But when he betrays her to avoid prison, she will seek revenge.
Yolanda is a beautiful woman who wants to be a pilot, but she does not have enough money to fulfill her dream. Zulima gives Yolanda a suitcase with money and asks her to take it to an address in Medellin.
Yolanda goes to the address that Zulima gave her and meets Lucio and Gamba. Zulima and Yolanda leave the airport with Lucio, but the police discovers them.
Oscar is about to kill Yolanda and her friends, but John saves them. John proposes the girls to work for him.
The men of Oscar are about to abuse Yolanda and Lizbeth, but the police saves them. Lizbeth tells Yolanda that she will accept to work with John.
John faints in the plane, Yolanda and some men take him to a hospital. Oscar requires Yolanda to stay away from John or he will kill her.
John finds out that Yolanda is in Dave’s house and goes looking for her. Ernesto asks Zulima the address of Yolanda.