First Lady
Cha Su Yeon (Eugene) has stood by her husband, Hyun Min Cheol (Ji Hyun Woo) throughout his presidential campaign, successfully seeing him elected to office despite previous setbacks. Su Yeon herself was a member of the National Assembly, but her political aspirations were constantly blocked by her father, the party leader at the time, so she shifted her goals to helping Min Cheol. In the midst of preparing for her role as the first lady, Min Cheol blindsides her by demanding a divorce just 67 days before the presidential inauguration. The relationship between Su Yeon and Min Cheol grows cold and adversarial, made worse by Sin Hae Rin (Lee Min Young), Min Cheol's secretive secretary and closest confidant. As Su Yeon endures the final two months before inauguration day, she must navigate political conspiracies, family secrets, and power struggles that threaten to upend her life.