Love Scout
Kang Ji Yun (Han Ji Min) is the confident and accomplished CEO of a leading headhunting firm. Despite working in a fiercely competitive industry, Ji Yun thrives and dedicates herself fully to her work. However, she's completely lost with even the simplest daily task outside of work. This is where her secretary Yu Eun Ho (Lee Jun Hyuk) shines: he's an extremely capable worker, and raising his six-year-old child alone helped him further develop life skills that transfer seamlessly to organizing Ji Yun's life. But as the line between their professional and personal relationship begins to blur, something else seems to spark between them!