The Princess Royal
Sparks fly when the powerful Princess Regent of the Great Xia Dynasty Li Rong (Zhao Jin Mai), is forced to marry Prime Minister Pei Wen Xuan (Zhang Ling He). This marriage of convenience is filled with animosity and suspicion, not love. After three decades of tension and palace schemes, they both meet untimely deaths. However, they are both reborn, with their memories intact, as their 18-year-old selves. Determined to right the wrongs of their past, they work together to thwart the conspiracy that once destroyed them. As they navigate these treacherous waters, could sparks of romance ignite? This 2024 Chinese drama series was based on a novel by Mo Shu Bai and was directed by Go Yik Chun.
As Princess Li Rong and Prime Minister Pei Wenxuan face the darkest hour of their marriage, a twist of fate grants them both a fresh perspective on life.
Li Rong hosts a banquet in search of her future consort; a perfect stage to reunite with Su Rongqing and tease Pei Wenxuan.
Upon realizing they both come from the future, Li Rong and Wenxuan agree to keep their distance; Yang Quan pursues a risky plan to secure his position.
Li Rong and Wenxuan have to spend an evening together when they get stranded in the wild; an unpleasant meeting awaits Li Rong in the royal palace.
Summoned for an audience with the emperor, Wenxuan's sharp intellect earns him a mission to prove his loyalty and a chance to marry Li Rong again.
As Wenxuan and Li Rong join hands to investigate the powerful Yang family, their close collaboration brings up buried emotions.