La vecina
Sorpresivo encuentro
Sara is surprised to discover that Antonio is the new engineer in charge in the gas plant and her possible boss.
Antonio lies to Isabel to avoid a scene of jealousy because of Sara. Cheo is jealous because Antonio accompanied Sara to her house.
Cheo hits Antonio in a fit of jealousy. Sebastian explains to Antonio that he had to lie to Isabel so she would not discover he was with Sara.
Sara and Antonio walk for hours to find a mechanic and they have no choice but to spend the night in a hotel in a small town. Isabel despairs after not knowing anything about Antonio.
Antonio feels confused because he begins to feel something for Sara. Antonio's family fears that he is in troubles.
Antonio's family thinks he was kidnapped. Sara and Antonio can not return to San Gaspar.