Un gancho al corazón
Valentina López is a young professional boxer called "La Monita". Roberto "Beto" Ochoa is her trainer and boyfriend, who puts her under pressure to win so he can get money for himself and his mother, Nieves.
Valentina 'Monita' Lopez is a boxer who, after losing a fight due to a hand injury, is looking for a new job. Mauricio seeks to discover who has been mishandling his business. Mauricio and Valentina meet and both are very impressed.
Jeronimo asks the fake Osvaldo Hernandez to ask Mauricio for a large sum of money. Aldo unmasks the fake Osvaldo Hernandez. Mauricio discovers that Bonilla is behind that lie.