Ladrón de Corazones
An intense story of passion, action and drama about two polar opposite individuals who find love in an unexpected place. Gustavo Velasco comes from a crime family that carries out high-end thefts, sharing their pickings with those who need it most a la Robin Hood. Veronica Vega comes from a family that represents law and order, and her determination to carry out that legacy leads her to Gustavo’s arrest. Upon their encounter, a strong attraction and overwhelming passion that overlooks all the obstacles lying before them builds, changing their lives forever.