Larva
The larva is an enduring creature with amazing talents, join us and marvel at Red and Yellow, two best buddies. Watch as the world above rains down oddities into their humble abode at the bottom of a storm water drain. Red and Yellow not only survive, but adapt to thrive by taking advantage of their tongues and every orifice they have available.