Las amazonas
Alejandro roba la atención de Diana
Victoriano meets with Eduardo, he assures him that he will avenge for what happened to his brother. Alejandro asks Diana for a kiss and she does not know what to do.
Ines meets Loreto at the market and he complains to her about not visiting him in prison. Ines demands that Victoriano tell her who killed Vicente.
Victoriano tells Elias that he wants him to marry Diana as soon as possible. Loreto confesses Emiliano that he is his father.
Ines requires Emiliano to stay away from Loreto, but he refuses. Alejandro kisses Diana for the first time.
Emiliano refuses to forgive Ines for lying to him about his father. Diana tells Victoriano that she will not get married with Elias.
Alejandro promises Victoriano to take care of Luz de Luna. Ines tells Victoriano that Casandra is looking for a job.