The Streets of San Francisco
Traditionalist veteran cop Lt. Mike Stone is partnered with Inspector Steve Keller, a young, inexperienced college-educated go-getter in the homicide division of the San Francisco Police Department. The two enjoy a bantering relationship while they hunt down the bad guys as Stone teaches Keller the ropes.
The only survivor of a series of knifings of prostitutes leads Stone and Keller to the murderer; guest James Olson.