Laurieann Gibson: Beyond The Spotlight
East Coast/West Coast Drama
Laurieann hits the road to creative direct Fantasia Barrino's biggest world tour yet - but a budget squeeze forces her to turn three anxious background singers into dancers.
French Connection
Laurieann reaches her breaking point when she re-creates Uganda at the BET awards for breakout Bad Boy star, French Montana.