LAW-LESS
Gangster-turned-lawyer Boriphat (Lee Thanat Lowkhunsombat) is haunted by the murder of his mother 18 years ago. In a bid to find justice, he returns to his hometown to set up a law firm. He strikes up a partnership with Phraochanok (Namtan Tipnaree Weerawatnodom), a former high-flying legal eagle who has fallen from grace after assaulting a judge. But dark forces are plotting against them. Boriphat suspects that a popular local judge is involved in the case, and that this same judge has a secret connection with a powerful crime lord. All seems lost when Boriphat is framed for the murder of his uncle, but Phraochanok refuses to stand still. Can she help Boriphat clear his name – and can this unconventional legal team discover who was really responsible for his mother’s death? This drama was based on the South Korean series “Lawless Lawyer.”