Leap Day
Day (Pond Naravit Lertratkosum) and Night (Dew Jirawat Sutivanichsak) were both born on February 29, but their unusual birthday has also afflicted them with an unusual curse: every birthday, they lose someone that they hold dear, causing them both to dread their birthdays. As their twentieth birthdays approach, Day and Night fear for two people in particular that they're close to – Day is caring for Ozone (Gun Atthaphan Phunsawat), the autistic son of a distant relative who has passed away, while Night has fallen for a young woman named Dream (Pahn Pathitta Pornchumroenrut), who brings joy and light into his life. Day and Night decide that it's time to find a way to end the curse for good. Will they succeed in uncovering the mystery behind their misfortune, or will their next birthday bring more tragedy?