Snow Fall
Set in the Republican era of China, Shen Zhi Heng (Gao Wei Guang) is a prominent figure in Haidong City with a secret: he's actually a vampire. However, he becomes an assassination target after refusing to join the military. One fateful snowy night, he nearly meets his demise, only to be saved by a blind girl, Mi Lan (Ouyang Nana), and a doctor, Si Tu Wei Lian (WINWIN). For a moment, Mi Lan gains the ability to see, letting her in on Zhi Heng's true identity. Infuriated by Zhi Heng's escape, the head of the military, Li Ying Liang (Ryan Ren), vows to kill him once and for all. As Mi Lan and Zhi Heng face life-or-death situations, they start developing feelings for each other. Can their love help them survive? "Snow Fall" is a 2024 Chinese fantasy drama directed by Li Mu Ge, adapted from the novel "Like the Moon" by Ni Luo.