Legend of Fuyao
Set in a fictional world that is divided into five kingdoms, the 66-episode story follows the adventures of the titular protagonist, Meng Fuyao, a low-ranking servant girl brought up in a martial arts clan.As she attempts to figure out why she possesses mysterious yet hard-to-control powers, the protagonist embarks on a journey across the five kingdoms upon which she uncovers a thrilling conspiracy and falls in love with the most powerful ruler's crown prince, Zhangsun Wuji.