Princess Agents
In the tumultuous era of the Northern Wei, innocent citizens are kidnapped and enslaved, including Chu Qiao (Zhao Li Ying), who is cast into a forest to be hunted for sport by wealthy lords. Just as hope seems lost, she is rescued by Yan Xun (Shawn Dou), the Prince of Northern Yan, forging a powerful bond between them. However, her life takes another turn when she catches the eye of the influential Yuwen Yue (Lin Geng Xin) from the formidable Yuwen family. As tensions rise and loyalties are tested, Chu Qiao finds herself caught in a web of power struggles, forcing her to choose between her growing affection for Yan Xun and the allure of Yuwen Yue’s world. With her freedom and heart at stake, will she fight for love or succumb to the demands of her new reality?