Legend of the Female General
When the He Family's noble standing is at risk, He Yan (Zhou Ye), the oldest daughter, is forced to adopt the identity of her brother He Ru Fei, the family's firstborn son. While attending school, He Yan meets Xiao Jue (Ryan Cheng), an aspiring scholar, and the two develop a friendship. However, He Yan decides to join the military to fight on the battlefield. She becomes a celebrated general, and returns home to her family – only to find that the real He Ru Fei has returned, and he wants "his identity" back. He Yan manages to escape, joining the military in a new city and vowing her revenge. There, she reunites with Xiao Jue, but he suspects her of being a spy. Can she and Xiao Jue rebuild their trust – and help He Yan achieve her goals? This drama was adapted from the web novel "Rebirth of a Star General" by Qian Shan Cha Ke.