Legend Quest
A fast-paced action-adventure series, Legend Quest follows symbologist Ashley Cowie in search of history's greatest and most mysterious artifacts. The six episodes will include Indiana Jones-type adventure and Da Vinci Code-style puzzle solving as the secreted truths and alternative theories of these mythical relics are explored.