Legends of the Lost With Megan Fox Legends of the Lost With Megan Fox
Actress Megan Fox embarks on an epic international journey to investigate the most enduring mysteries of the ancient world.
Viking Women Warriors
Megan Fox journeys to Scandinavia to investigate a bold new hypothesis that the Vikings, one of the most feared armies of their time, was actually comprised of powerful female warriors.
Megan Fox travels to one of the most mysterious archaeological sites in the world to investigate why our ancient ancestors built this enigmatic monument and if the stones themselves possess supernatural powers.