LEGO Duplo Adventures
Leo, Pip and a young boy use their imagination to build a space shuttle. With help of some animal friends the shuttle becomes real!
Sometimes, families move to a new house, and or they build a new house! We’ll follow the construction of a new house to a completed family house.
There are lots of ways to go on vacation; travelling by plane, driving to campsites, or taking a train, and many kinds of destinations.