Let Me Check the Walkthrough First Let Me Check the Walkthrough First
Lin Yinuo is a 30-year-old office worker with a passion for gaming. One day, she is accidentally summoned to a virtual game world. In order to make it back to her own reality, she must train the game's young hero, Tian Enya. Together, they'll learn, grow, and play through the game's many levels. Joined by new friends, nothing can stand in their way!
Yinuo and Enya are captured and put in an underground prison for later interrogation. There, they encounter two girls who look clearly different than the rest.