Life of Cards
Joe Hachem, Australian poker hero, fights for victory at the Aussie Millions while building a family imperium to give room to the next generation.
Homeless poker millionaire Faraz Jaka takes efficiency and traveling light to the next level.
Poker legend Bertrand "Elky" Grospellier tries to reclaim his place at the scene, while exploring the real and the virtual world together with his girlfriend.