Lifeline
Alex, a top surgeon, works hard for success until a heart attack means he receives a transplant with consequences. From that moment, he starts having strange nightmares about the murder of his donor. Alex is driven to investigate this death and to live between two families, his own and Rodrigo’s, the man whose death granted him life.