Light Chaser Rescue
When a devastating earthquake strikes Xichuan, attorney Luo Ben (Luo Yun Xi) rushes to find his sister in the disaster-stricken area. During his search, he encounters Zhan Yan (Wu Qian), a dedicated doctor with whom he shares a complicated past. Despite their initial tension, Luo Ben is deeply impressed by Zhan Yan's selfless efforts to help earthquake survivors. Inspired by the rescue squad's camaraderie and commitment, Luo Ben and other passionate individuals join the rescue team, enduring grueling training to become potential lifesavers. As they prepare to face future emergencies, the group wonders if they can transform into an elite rescue unit capable of making a real difference. This is a 2022 Chinese action romance drama directed by Zhang Tong.