Live in Love
College student and content creator Kla (Hearth Chindanai Dechawaleekul) is well-known for having high standards when it comes to romance. However, those standards get put to the test when Kla's friends invite Cake (Junior Chokkorn Deotrakul), a first-year student, to join Kla's livestream – and Kla falls in love at first sight! After Kla flirts with Cake during the stream, Kla's followers immediately start rooting for the "couple," sharing posts online that advocate for them to start dating. Will this unconventional first impression turn into a real romance between them? This drama was adapted from the novel "Live in Love" by Yeonim.