Live Your Own Life
Lee Hyo Sim (Uie) is the epitome of filial piety, having dedicated her entire adult life to supporting her demanding family. While working as a personal trainer, she sacrifices her own dreams and well-being to ensure her mother, brothers, and sister are financially stable, often at the expense of her own happiness. Her selfless devotion, however, is met with endless expectations and a lack of appreciation, leaving her feeling resentful and burdened. After an encounter with new gym-goer Kang Tae Ho (Ha Jun), Hyo Sim finally decides she's had enough. She embarks on a journey of self-discovery, determined to break free from the shackles of familial obligation and live a life that prioritizes her own desires and aspirations, even if it means confronting her family's disapproval and forging a new path entirely her own.