Living Stone
With one couple already dropping out, the others continue their hike through Botswana's wilderness, slowly becoming aware of their ordeal.
The Intrusion of Strangers
The introduction of Kieren and Nina is a jaw dropper for all the others, especially for Teresa who is the first one that has to deal with them in exile.