The Dukes of Hazzard The Dukes of Hazzard
Sheriff Rosco Coltrane brings slot machines to Hazzard County to fill his pockets, but the Dukes turn him into a hero when they steal the machines and turn the proceeds over to the orphanage.
Bo and Luke Duke stop to help a pregnant neighbor and find themselves in the midst of one of the most explosive events ever in Hazzard County.