Love Affairs in the Afternoon
When her husband announces he’s taken a job in a small town, Son Ji Eun (Park Ha Sun) is less than thrilled. Unhappy in her life and marriage, Ji Eun finds a job at a local mart to combat the overwhelming boredom. Not long after, she meets Yun Jeong Wu (Lee Sang Yeob), a local biology teacher whose frequent stops at the mart quickly become the highlight of her day. Completely enamored with the handsome teacher, Ji Eun follows her heart directly into Jeong Wu’s arms. But how long can they keep their affair a secret?