Love Blows
Annie's Secret
Annie is enraged to find her mom called her ex-boyfriend. Nikki steals Annie's client - Chicago's Most Eligible Bachelor. Lisa calls Patti Stanger (Million Dollar Matchmaker) for help.
Patti Goes Nuclear
Patti Stanger (Million Dollar Matchmaker) grills the LuvBiz team and explodes on the recruiters. Jim and Lisa face their toughest client. Nikki gets wasted. Jim fears Annie's idea may backfire.
Nikki's proposal shocks Lisa. Patti grills hot men for Annie's surprise mixer. John goes undercover on a date with LuvBiz's toughest client. Nikki blackmails Lisa.
Patti Stanger (Million Dollar Matchmaker) shocks Annie with a surprise mixer. Annie snubs Rusty when she dates someone new. Jim fears the plot to set up Patti could ruin LuvBiz, so he sabotages it.
Patti Stanger flips out when she finds out Lisa set her up, and the future of LuvBiz may be at risk. Frisky Nikki scares virgin client. Rusty and Annie get heated over their secret romance.
Shocking secret revealed at explosive family dinner. Annie loses it when she catches Rusty kissing girls. Nikki loses a celebrity client. Will a shy client's makeover help her find love?