Love Without Borders
Naeem is ready for love, but his mom disagrees. Gurleen and Shreyas seek privacy, but a misunderstanding strains their connection. Brian and Danna deepen their bond. Mael and Aaron struggle in their relationship. Philip battles to stay celibate.
Things take a turn as Naeem's childish antics wear on Chandra. During a double date, Gurleen and Shreyas' sleeping situation is challenged. Danna questions Brian's feelings for her. Aaron consults Arica on how to accelerate intimacy with Mael.
Chandra takes Naeem clubbing, but things take an unexpected turn. Mael worries Aaron isn't taking the process seriously enough. Brian tries to remain open to Danna and works to regain her trust. Gurleen and Shreyas struggle to find common ground.