Lucia's Secrets
In a hostile, urban world brimming with violence and inhabited by ruthless people, the beautiful Lucía is running for her life without knowing why. A mysterious event left her suffering from amnesia, clouding not only her memories but also her sense of purpose; the only thing she knows today is that she must escape from those who want to harm her.