Soñadoras
Two stories at the same time: the first one is the love between Fernanda (a doctor), and José Luis (a teacher). The second one is the story of friendship of 5 schoolgirls in a private school for rich kids.
Fernanda can't stop thinking about Jose Luis. Eugenio organizes a fake business meeting to make a proposal to Fernanda. Eugenio feels jealous when Fernanda and Jose Luis run into each other at the restaurant.
El Terco offers drugs to Manuel. Jose Luis reveals to Rodolfo the true hell that is the world of drugs. Gerardo complains to Emilia for not having gone to see him play. Eugenio reminds Fernanda of the tragic death of her fiancé Alonso.
Fernanda remembers the sad moment when her happiness was ruined. Jose Luis surprises Lucia trying to erase a drawing and discovers the trauma she lives with.