Lupin the Third Part II Lupin the Third Part II
The dastardly Mister X is out for revenge! Master thief Lupin III will have to dust off his old skills and put the gang back together to foil his evil plot. Join Lupin, Jigen, Goemon and Fujiko as they return to globetrotting thievery once again!