Lupin
Years after an injustice, Assane seeks to settle a score -- and a debt -- by stealing a diamond necklace, but the heist takes an unexpected turn.
Assane hatches a plot to contact Comet, an inmate who steers him to a clue about Babakar's demise; Anne Pellegrini comes clean about the past.
Assane confronts Commissioner Dumont and plants a decoy; Hubert Pellegrini's connection to Babakar's fate comes to light.
To retrieve incriminating evidence on Hubert, Assane enlists the help of a journalist; Officer Guedira connects the dots surrounding the Louvre heist.
En route to Étretat with Claire and Raoul, Assane encounters an unwelcome figure; Assane sends a message to Capt. Laugier.
Assane searches for Raoul with Guédira in tow; in a deserted Normandy mansion, a heated confrontation erupts between Leonard and Assane.