Luv is: Caught in His Arms
In order to support her sick father, Florence (Sofia Pablo) takes a job as a cook for Ferrels, a wealthy and affluent family. The head of the family has five grandsons, all of whom constantly pester the household staff. However, Florence isn't easily deterred, and refuses to let the boys drive her away. Eventually, her spunky personality and optimistic cheer win them over, and she begins to grow closer to them. In particular, Nero (Allen Ansay) takes a liking to her, eventually developing feelings for her. As Florence tries to determine how she feels about Nero, she uncovers a secret that forces her to question everything she knew about her past. Will this end in a family torn apart? This drama was adapted from the web novel "Caught in his Arms" by Ventre Canard.