It's Okay to Not Be Okay
Psychiatric nurse Patrick Gonzales (Joshua Garcia) has dedicated most of his life to helping care for his autistic older brother Matthew (Carlos Aquino). But a chance encounter with Mia (Anne Curtis-Smith), a children's book author with a penchant for including dark twists, turns his life into disarray, bringing up old, painful memories. Mia, on the other hand, finds herself intrigued by Patrick, and tries to find ways to get close to him. Unfortunately, her antisocial personality disorder makes it difficult for her to regulate her emotions and connect with people, causing friction between herself and Patrick as they continue finding themselves in each other's orbit. While Patrick is initially hesitant, he can't deny that he's also drawn to Mia – but if they decide to pursue a future together, it won't be easy. This series was adapted from the 2020 Korean drama of the same name.