MAEBASHI WITCHES
Welcome to Maebashi City, Gunma Prefecture. For first-year high school student Yuina Akagi, her middling life takes a wild turn the moment a mysterious frog named Keroppe shows up and asks her, “Why don’t you become a witch?” Alongside Azu Niisato, Kyoka Kitahara, Choco Mitsumata, and Mai Kamiizumi, Yuina and her friends are excited to make people’s dreams come true as the Maebashi Witches.
Yuina meets a talking frog and becomes a witch apprentice. Now she must make flowers bloom in people's hearts.
Yuina decides to befriend Azu, who clearly hates her. The girls try and attract customers to the flower shop.